Testimoni : Masalah Jantung Semakin Reda Selepas Amalkan Vivix

Penyakit jantung koronari tersenarai sebagai penyakit pembunuh nombor satu di dunia. Malahan, ia dianggap sebagai “musuh nombor satu” dalam kehidupan yang paling ditakuti.     Beberapa gejala, yang boleh mengundang kepada masalah sakit jantung ini. Antaranya ialah, paras kolesterol yang tinggi, diabetes, hipertensi, kegemukan, merokok, kurang melakukan senaman, faktor jantina dan proses penuaan adalah antara faktor penyumbang kepada penyakit ini. […]

Read more

Keistimewaan Asid Ellagik Bantu Cegah Kanser

Semua orang pernah masuk blog akak ni, akak rasalah kan, mesti pernah dengar pasal vivix, betul tak? Biasanya, mereka-mereka yang ada masalah buah pinggang, yang akan selalu beli vivix. Tapi kan, anda tahu tak, vivix ada mengandungi 15 polifenol yang sangat baik untuk kesihatan. Bahkan, ia juga baik dalam membantu mencegah daripada penyakit-penyakit yang merbahaya. Antara polifenol yang ingin akak kongsikan […]

Read more

10 Tahun Menunggu Kelahiran Anak Kedua Yang Berbaloi. Lelaki Ini Berkongsi Amalannya

PENANTIAN HAMIL CAHAYA MATA KEDUA SELAMA 10 TAHUN BERAKHIR   Assalamualaikum. Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun. Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?   Fuh sabar […]

Read more

Keistimewaan Anggur Muscadine Yang Ada Dalam Vivix

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua …   Sape dekat sini suka makan buah anggur..angkat tangan?? Ramai kan penggemar buah anggur termasuklah kami sekeluarga. Tahukah anda.. anggur ni adalah sejenis tumbuhan yang hebat dan istimewa. Ia disebut sebanyak 6 kali dlm Al-Quran.. ia dikatakan antara buah yang dibawa dalam bahtera Nabi Nuh. Memang banyak jenis anggur di dunia. salah satunya ialah […]

Read more

Apakah Kepentingan Resveratrol Untuk Kesihatan Terbaik?

Assalamualaikum dan Salam sejahtera semua … Saya akui, dalam banyak-banyak bahan yang terdapat di dalam vivix, perkataan resveratrol je yang senang saya sebut dan ingat… hehee..  Padahal, di dalam bahan vivix, terdapat 4 bahan utama iaitu, Muscadine Grape, Puprle Carrot, Elderberry (Sambucus Nigra) & Polyganum Cuspidatum.  Adakah ini disebabkan resveratrol berfungsi sebagai anti-penuaan? hehee Jom kita berkenalan dengan resveratrol. 🙂 Apakah […]

Read more

Patent Pending, Jamin Hak Eksklusif Dan Kebaikan Vivix Tidak Di Ciplak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera     Patent Pending. Apa yang dimaksudkan dengan patent pending? Patent pending ini merujuk kepada pemeliharaan hak cipta. Macam selalu orang sebut, hak cipta terpelihara tu. Itu lah dia patent pending.   Tujuan patent ini adalah untuk memelihara produk kita dari di ciplak oleh orang yang tidak bertanggungjawab yang hanya ingin mengaut keuntungan semata-mata. Orang seperti […]

Read more

4 Mekanisme Utama Vivix Dan Manfaat Utamanya

Vivix adalah antara produk yang menjadi pilihan ramai wanita yang mementingkan kecantikan. Ini kerana, menurut kajian yang dijalankan, vivix mampu membuat anda nampak lebih muda, bukan setahun tetapi nampak muda 25 tahun. Hebatkan? 🙂 Bukan itu sahaja, Vivix sangat membantu mereka yang ada masalah kesihatan seperti tekanan darah tinggi, kolesterol tinggi, kanser, kencing manis, sakit buat pinggang serta kesuburan. Ia […]

Read more

Sirap Ungu Shaklee Terkenal Dengan Pelbagai Kebaikannya

Apakah Vivix Shaklee? Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, Syarikat no. 1 supplemen, makanan di Amerika. Setahun yang lalu, Shaklee memperkenalkan Vivix, produk supplemen revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. Lebih 1 juta botol Vivix telah pun dijual pada tahun yang sama. Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah […]

Read more

Siapa Yang Perlukan Vivix Shaklee

Assalamualaikum, Fatim pasti anda dah biasa mendengar nama vivix Shaklee ni. Betul tak? Anda tahu tak vivix sangat berperanan dalam memperbaiki DNA yang rosak, tidak kira sama ia rosak sebab secara semulajadi atau sebab keturunan. Alhamdulillah, ramai dah customer yang berkongsikan kegembiraan selepas mengambil vivix shaklee. Namun, suka untuk fatim ingatkan, setiap penyakit yang sembuh selepas mengamalkan vitamin-vitamin Shaklee seperti vivix […]

Read more
1 2