SILAU MATA MENURUN SETELAH AMALKAN VIVIX

Silau mata Jiha tinggi hingga perlu contact lense khas.   . Bermula dengan masalah rabun, dah la power tinggi. Ditambah dengan silau pula. Selama ini memang semakin menaik ataupun tak turun-turun silau mata Jiha ni. . Mata pun sangat sensitif. Ada masa yang tiba-tiba sahaja sebelah mata keluar air, kelam, tak nampak. Paling cemas kalau masa memandu. Dulu kerja berulang […]

Read more

Atasi Masalah Rabun Dengan Carotomax Shaklee…

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua ..   Bangun pagi, gelabah bila tak jumpa cermin mata.. Alamak! semalam letak cermin mata kat maner yer?? Kepala sampai naik pening, sebab terlupa tempat letak cermin mata..alahai,,tak pasal-pasal, pagi2 dah ada kerja mencari cermin mata lak.. rasa macam letak sebelah bantal semalam, tak kan lah salah letak pulak..ermmm…cari punya cari, rupa-rupanya cermin jatuh bawah […]

Read more

Boleh Ke Masalah Rabun Warna Di Atasi?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua.. Apa yang anda bayangkan, bila di sebut rabun warna? Ramai di antara kita, membayangkan bahawa rabun warna adalah kehidupan tanpa warna kecuali hitam putih. 🙂 Sebenarnya, tanggapan ini adalah silap. Mereka yang ada masalah rabun warna, masih tetap dapat melihat warna, cuma mereka mempunyai kesukaran untuk membezakan warna terang dan warna gelap. Masalah rabun warna […]

Read more