Lecithin Shaklee Pilihan Terbaik Untuk Kurus

By | November 17, 2017

Assalamualaikum semua,

Anda nak kurus tak? Pernah tak mencuba mana-mana produk atau pergi ke tempat yang menyediakan rawatan untuk menguruskan badan? Bagaimana? Berkesan seperti yang anda impikan tak? Mungkin ya, mungkin tak, betul tak? hehee

Bagi penggemar set kurus shaklee, lecithin adalah antara vitamin yang menjadi pilihan selain daripada Omega Guard. Kedua-dua ini adalah pembakar lemak dalam tubuh yang sangat hebat. mesti ada yang bertanya, apa perbezaan kedua-duanya? Malahan, ada juga yang mempersoalkan, kenapa harga lecithin vs omega guard terlalu jauh berbeza?

Sebelum saya jawab persoalan tu, saya nak tanya sikit, agak-agaknya lah kan, kenapa harga kancil jauh lebih murah berbanding dengan perdana? Padahal, kedua-duanya adalah keluaran proton. Kalau yang dah tahu jawapannya, baguslah.. hehee..

 

 

Lecithin harganya murah sama seperti kancil. Ada yang selesa dengan lecithin, dan mudah mendapat kesan seperti yang diharapkan. Tapi, ada sesetengah individu, bila pakai lecithin, kesannya macam terlalu lambat. Jadi, cuba beralih pula kepada Omega Guard. Hasilnya, lebih cepat dan memberangsangkan. betul tak? hehe..

Hari ini, saya nak sembang pasal lecithin je. hehee.. Lecithin ni ada mengandungi beberapa komponen yang sangat penting, yang membuatkannya sangat perlu untuk tubuh. Anda perlu ingat, lecithin ni tak dapat dihasilkan oleh tubuh, jadi, anda kena dapatkannya daripada sumber makanan seperti soya, telur atau lecithin Shaklee.. 🙂

Di dalam lecithin ada mengandungi asid linoleik, yang merupakan salah satu asid amino yang perlu untuk tubuh. Ia juga mengandungi kolin yang bertindak sebagai neurotransmitter. Asetilkolina pula merupakan pembekal biokimia untuk penghantaran mesej di dalam otak & sistem saraf. Manakala, inositol pula sebagai komponen utama membran / selaput sel dalam tisu di seluruh badan.

Apakah keistimewaan Lecithin ni?

  • Lecithin sangat penting untuk proses metabolisme, kolesterol, triglycerides dan lemak darah
  • lecithin bertindak sebagai pemecah lemak dan mencairkan lemak terutamanya kolesterol.
  • lecithin membantu menurunkan / mengurangkan total serum kolesterol dan menaikkan kolesterol baik (HDL)
  • lecithin membantu mengawal paras triglycerides
  • lecithin membantu memecahkan lemak dalam badan dan mengurangkan lemak yang terkumpul di pembuluh-pembuluh darah
  • lecithin membantu mengurangkan kesan buruk yang wujud dari masalah kolesterol.

 

Klik DI SINI Untuk Belian Atas Talian

 


BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE? Untuk mengetahui harga produk shaklee, BOLEH KLIK DI SINI
PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA (SHAKLEE ID 887938)

011-3201 4534 (Sms/WhatsApp)

FatimahBtTony@gmail.com

Kedai Vitamin FatimahTony.Com (FB Page)

VivixShaklee.ByFatimah (IG)

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN: KLIK DI SINI

BOLEH TERUS DAFTAR AHLI MENGIKUT LANGKAH-LANGKAH DI SINI

ASK ME HOW OR SIGN UP HERE. (then click join now)

 

“INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN? BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..

MODAL SERENDAH RM 79.50 (SM) / RM90.10 (SS). BACA SINI UNTUK KETAHUI BAGAIMANA DAPAT  --> FREE MEMBERSHIP

PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSKLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA”

(Visited 8 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge