KUDIS BERANSUR SEMBUH DENGAN CEPAT SELEPAS AMALKAN HERBAL BLEND

By | October 11, 2017

 

Kira-kira 2 bulan lepas, Aqeef macam kene kudis . Habis satu badan naik bintik-bintik besar mcm chicken pox.
.

Gatal sangat dan dia tak tahan jadi setiap masa menggaru sahaja. Doktor kata sebab eczema dia jugak. Eczema dia mmg agak terkawal sebelum ni. Sedikit kat leher kalau terlalu berpeluh.
.

Kesian sangat sebab satu badan kena, muka je takde. Memang dah macam chicken pox je rupa dia.
.

Dan lagi menyedihkan lagi, baju dan seluar memang penuh dengan kesan darah. Sampaikan cikgu tegur dan ada yang kasi pelbagai petua.
.

Ibu ikhtiar dengan Herbal Blend.

Ibu istiqomah kan diri, sapu Herbal Blend pagi petang kat seluruh badan Aqeef, ayah pun sentiasa pastikan kuku dia pendek supaya tidak la teruk kesan kalau dia menggaru lagi.
.

Nampak perubahan yang besar dah. Tak aktif dah kudis tu, takde dah peristiwa berdarah, cuma meninggalkan parut la sebab memang agak teruk dia menggaru dulu. Sekarang misi nak menghilangkan parut pulak.
.

Sebenarnya, semasa kami bawa jumpa doktor, doktor ada beri ubat makan dan ubat sapu tetapi tiada perubahan. Mujur ada alternatif lain dan ya, ini salah satu #ShakleeEffect keluarga kami.

 


BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE? Untuk mengetahui harga produk shaklee, BOLEH KLIK DI SINI 

 

PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA (SHAKLEE ID: 887938)

FATIMAH BT TONY

  • 011-3201 4534 (Sms/WhatsApp)
  • FatimahBtTony@gmail.com
  • Kedai Vitamin FatimahTony.Com (FB Page)

(Visited 6 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge