KESAN MELECET DAN RUAM MENGERIKAN HILANG DITELAN KRIM SERBAGUNA

By | September 20, 2017

 

Assalammualaikum dan Salam Shaklee.

Hingga hari ni masih terbayang-bayang kesan melecet di pergelangan tangan Qisya. Tahun lepas Qisya pernah kena admit sebab demam terlampau panas. Biasa la setiap kali admit wad mesti kena pakai tag nama tu kan?

3 hari di wad dan 3 hari juga tag tu di tangan Qisya. Lepas discharge wad, dah balik ke rumah, Ziela terus buang tag tu. Terkejut yang amat bila tangan Qisya melecet teruk dan jadi merah macam terbakar tu.

Apa lagi, Ziela terus ambil krim serbaguna Shaklee sapu kat tangan Qisya. Krim tu memang sentiasa ada stok di rumah. Alhamdulillah lepas 3 hari pakai,kesan melecet tu nampak kering dan macam nak mengelupas sikit.

Mulanya agak risau sbb takut tinggal parut. Tetapi lepas seminggu sikit parut pun takde. Syukur sangat. Kisah krim serbaguna ni tak terhenti kat situ saja. Rupanya ada lagi khidmat krim ni kat Qisya.

Seminggu lepas punggung qisya naik ruam teruk sangat. Bila dia garu sampai luka dan lekat calar balar kesan kuku dia. Ruam tu disebabkan pampes yang berdebu dan expired. Ziela beli di kedai runcit sebab malas nak masuk mall. Korang kalau nak beli pampes,check dulu tau.

5 hari Ziela konsisten sapu krim serbaguna ni. Mulanya agak fed up juga. Apasal la krim ni lambat sangat bertindak, kesian Qisya dah luka-luka sebab tangan tu tak diam. Asyik nak garu ja.

Tapi Ziela tak putus asa sebabnya Ziela pernah baca,sesuatu yang semulajadi memang lambat sikit kesannya daripada kimia. 


Lepas 5 hari,barulah nampak kesannya. Luka kering,ruam mulai hilang. Hanya tinggal bekas parut sikit-sikit. InshaaAllah kalau konsisten lagi ni,boleh hilang parut tu.

Yang paling best,kulit punggung Qisya jadi lembut ja. Tapak tangan Ziela pun lembut juga,tak la rasa kasar sangat. Mungkin sebab kesan selalu sapu kat Qisya. Alhamdulillah.

Ziela memang percaya 200% kat krim serbaguna Shaklee. Kalau korang ada masalah macam Ziela,ikhtiar la dengan krim serbaguna ni. Berkesan dan yang penting harganya memang berbaloi. 👍🏼👍🏼👍🏼

Terima kasih 

Klik Imej Di Atas Untuk Membuat Pesanan Krim Herbal Blend Yang Berharga RM 39.75 (*tidak termasuk pos)

BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE? Untuk mengetahui harga produk shaklee, BOLEH KLIK DI SINI 

 

PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA (SHAKLEE ID: 887938)

FATIMAH BT TONY

(Visited 35 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge