TESTIMONI SET KURUS: Berat Turun 20kg Dalam 4 Bulan

By | August 8, 2017

Assalamualaikum semua.

Semenjak fenomena ESP melanda ni, semakin ramai pulak customer berkongsi kegembiraan selepas mengambil ESP.. hehee.. Seronok sangat bila mendengar perubahan mereka. Kalau dulu, badan gemuk, tapi sekarang, badan semakin langsing.

Kalau dulu, badan asyik lemak dan bermaya, tapi sekarang, badan macam energetik pulak. Kalau dulu, rambut asyik nak gugur je, tapi sekarang, semakin lebat adalah. hehee..

 

 

Bukan itu sahaja, bahkan ada yang mengadu sebelum ni, muka penuh dengan parut kesan jerawat, kesan chicken fox lah, tapi, sekarang semua gembira sebab kesan parut tu semakin memudar..

Best kan? Saya sekadar membantu mereka untuk mendapat apa yang mereka impikan, tapi yang menunaikannya, Allah jua. Yang berusaha dan berikhtiar, mereka juga. hehee.

Hari ni, saya nak kongsi lagi pengalaman ibu muda kita. Percaya tak, kalau saya beritahu, yang puan ni amalkan ESP sahaja dalam tempoh 4 bulan, mampu menurunkan berat sehingga 20kg?

Best tak?  Menurut puan ni, apa yang dia amalkan sepanjang 4 bulan ni, cumalah elakkan minum air berais dan minum ESP campur jus je.. mudah kan? hehee

 

Sebenarnya, banyak lagi manfaat ESP shaklee ni. Jom tengok sepintas lalu manfaat ESP ni. 🙂

#1. NAK AWET MUDA – 

  • Asid amino penting dalam membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

 

#2. NAK KULIT CANTIK –

  • Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

 

#3. NAK BERTENAGA – 

  • Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun-baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

 

#4. ADA MASALAH PIGMENTASI –

  • Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

 

#5. PELUPA – 

  • Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

 

#6. UNTUK HORMON – 

  • Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

 

#7. PROSTAT? MENOPOUS? – 

  • Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

 

#8. NAK HAMIL – 

  • Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil.

 

#9. SEDANG HAMIL – 

  • ESP Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum

 

#10. NAK BANYAKKAN SUSU BADAN – 

  • Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak (MILK BOOSTER)

 

#11. NAK BABY CEPAT KENYANG – 

  • Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam

 

#12. NAK KURUS – 

  • Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan. Testimoni berjaya menurunkan berat badan sebanyak 7kg dalam masa kurang dari sebulan hanya dengan ESP. 

 

#13. KOLESTROL? 

  • Menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.

 

 


BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE? Untuk mengetahui harga produk shaklee, BOLEH KLIK DI SINI PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA (SHAKLEE ID 887938)

011-3201 4534 (Sms/WhatsApp)

FatimahBtTony@gmail.com

Kedai Vitamin FatimahTony.Com (FB Page)

VivixShaklee.ByFatimah (IG)

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN: KLIK DI SINI

BOLEH TERUS DAFTAR AHLI MENGIKUT LANGKAH-LANGKAH DI SINI

ASK ME HOW OR SIGN UP HERE. (then click join now)

 

“INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN? BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..

MODAL SERENDAH RM 79.50 (SM) / RM90.10 (SS). BACA SINI UNTUK KETAHUI BAGAIMANA DAPAT  --> FREE MEMBERSHIP

PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSKLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA”

(Visited 2 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge