Keistimewaan Alfalfa Membantu Untuk Mengetatkan Kembali Keintiman Wanita Seperti Anak Dara

By | July 14, 2016

Assalamualaikum,

Hari ini, saya nak berkongsi sedikit mengenai Alfalfa. Alfalfa ni adalah antara tumbuhan yang mempunyai akar yang tersangat panjang. Kalau tak silap, ada dalam 6 m kot. hehe.

Jadi, antara produk Hot Shaklee adalah Alfalfa Complex. Di ambil sempena dari bahan utama produk ini sendiri, iaitu tumbuhan Alfalfa. 🙂

Alfalfa mempunyai khasiat. Bukan sahaja sesuai untuk ibu-ibu yang sedang berpantang jer yer. 🙂

KHASIAT ALFALFA COMPLEX SHAKLEE

Mula-mula yang saya baca mengenai kegunaan Alfalfa ni, adalah untuk kegunaan ibu menyusu, bagi membantu mereka mengatasi masalah susu merundum.. Bila saya teringat pengalaman melahirkan anak yang pertama dulu, saya pun sering mengalami masalah seperti ini.. 

Tapi, masa tu tak terfikir pulak untuk mencari maklumat mengenai supplemen dalam internet.. masa tu, lebih banyak dengar nasihat orang tua, yang menasihatkan agar banyakkan minum air suam.. :-(.. 

Padahal, minum byk2 pun, susu byk tu jugak..kesian kat baby.. Tp, alhamdulillah, wlpn keadaan susu tak banyak, dapat juga baby disusukan sehingga umur 6 bulan..lepas tu, susu terus stop..terus kosong..perah mcm maner sekali pun, memang 0.. kesian kan anak yang kehausan, terpaksalah beli susu formula..nak buat macam manerlah kan.. Nak perah susu badan, masalahnya langsung tak de..

Bila mengandung kali ke-ketiga ni, syukur alhamdulillah, dipertemukan dgn supplemen shaklee masa hamil kali kedua dulu.. semasa mengandung ni memang ambil full set untuk ibu mengandung..excited sebab tahu, supplemen untuk ibu mengandung ni, banyak kebaikan untuk bayi di dalam kandungan.. 

Bila sembang2 dengan kawan sepejabat, ada yang memberi pendapat bahawa, insyaALLAH anak yang lahir akan putih melepak, sebab ambik ESP.. kalau betul, alhamdulillah, sebab kulit sy sendiri hitam manis..heheee..seronok betul bila membayangkan kulit anak putih melepak macam pelakon cerita korea..hehee..

bila berbalik pada cerita khasiat Alfalfa shaklee ni, memang terlalu banyak..cuma saya dapatkan senaraikan sedikit seperti kat bawah ni..

Sebelum ni ada gak terbaca testimonial customer yg beritahu bahawa Alfalfa ni, bertindak seperti Kacip Fatimah,sebagai PERAPAT gitu.. hehe..bagi mana2 wanita yang pernah bersalin, mesti sangat memahami maksud PERAPAT ni.. 

Tapi, bagi anak dara atau yang belum pernah bersalin tu, jangan risaulah psl PERAPAT ni..sebab masa ni, anda belum memerlukannya.. Anda cuma akan memerlukannya selepas anda bersalin.. 

Nak tahu kenapa? Tanyalah pada saudara2 anda yang dah bersalin tu..hehee..Tapi, anda tak payah lah pening2 kan kepala tu yer..ada pengalaman sendiri, lagi cepat nak faham..hehe..

Tapi kan, kalau anda ada mengalami masalah keputihan, baik anda cepat membuat rawatan.. Alfalfa ni, adalah antara supplemen yang sesuai untuk anda ambil, jika anda mengalami masalah keputihan.. 

Keputihan ni sangat merbahaya untuk wanita.. Ia boleh menyebabkan bahagian tuuut anda berbau, dan boleh menyebabkan ketidakselasaan bila anda membuat hubungan intim bersama suami.. Malahan, ia juga turut mengeluarkan bau yang tidak menyenangkan, yang boleh membuat hubungan intim anda dengan suami anda boleh terganggu..

 Mesti tak bestkan.. Lebih2 lagi kalu membayangkan wajah suami masam mencuka, sebab masalah anda.. Ingat!!!.. nak pikat hati suami, bukan setakat perutnya, tapi juga dengan hubungan intim anda.. Semakin bagus hubungan intim anda, insyaALLAH, hati suami akan semakin dekat dengan anda.. 🙂

Bagi anda yang ingin kurus tu, antara supplemen yang perlu anda ambil adalah Alfalfa.. Ini kerana, alfalfa ni membantu anda mendetoxkan darah anda.. Jadi, penyerapan vitamin untuk set kurus ni, akan menjadi lebih mudah.. InsyaALLAh, lagi mudah untuk anda kelihatan kurus.. Cubalah..jangan tak cuba.. rugi tau..sebab ramai yang dah mencuba Alfalfa ni.. 🙂

Banyakkan kegunaan Alfalfa ni, daripada membantu susu ibu, ia juga turut menjadi PERAPAT, lepas tu pulak, membantu masalah keputihan.. dan dapat pulak membantu anda menjadi kurus..haaa..byk tu..jd, kalau anda nak ambil Alfalfa ni, tak payahlah risau.. 

Sebab kegunaannya terlalu banyak..Tak kira anda anak dara, atau sudah ada anak dara, Alfalfa ni turut membantu anda untuk kesihatan dalaman anda.. ;-).. Kalau masih ada rasa ragu-ragu tu, anda boleh bertanyakan hubungi saya melalui whatsapp di 011-3201 4534. 

yg ni sy share dr genkimomma.net..  🙂

Apakah kebaikan Alfalfa?

(1) Terkenal untuk merawat 3 A :

  • Arthritis
  • Asthma
  • Allergy

(2) Berkhasiat untuk membantu masalah :

  • Penyakit Usus (Colon disorder)
  • Buah pinggang
  • Kencing manis
  • Melawaskan usus
  • Ulcer
  • Fluid retention (sembab)
  • Kurang selera

(3) Mengandungi 8 enzim yang boleh membantu masalah :

  • Penghadaman
  • Pencernaan
  • Flatulence
  • Abdominal discomfort dikalangan orang dewasa

(4) Terkaya dengan klorofil yang dapat membantu masalah

  • Gastrik
  • Penyakit kulit (Eczema)
  • Kurang darah (Anemia)
  • Sembelit
  • Badan, nafas dan kaki berbau

(5) Promotes pituitary gland function

(6) Meneutralkan asid dalam badan (Alkalize’s the body and detorities the body especially the liver)

(7) Merawat masalah keputihan pada wanita. Sifatnya yang mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara.

Memang sangat bagus diambil oleh wanita & para isteri.

(8) As a galactagouge. Bagus diambil oleh ibu menyusu, kerana ia meransang dan menambah pengeluaran susu ibu .

 


BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE? Untuk mengetahui harga produk shaklee, BOLEH KLIK DI SINI PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA (SHAKLEE ID 887938)

011-3201 4534 (Sms/WhatsApp)

FatimahBtTony@gmail.com

Kedai Vitamin FatimahTony.Com (FB Page)

VivixShaklee.ByFatimah (IG)

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN: KLIK DI SINI

BOLEH TERUS DAFTAR AHLI MENGIKUT LANGKAH-LANGKAH DI SINI

ASK ME HOW OR SIGN UP HERE. (then click join now)

 

“INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN? BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..

MODAL SERENDAH RM 79.50 (SM) / RM90.10 (SS). BACA SINI UNTUK KETAHUI BAGAIMANA DAPAT  --> FREE MEMBERSHIP

PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSKLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA”

(Visited 339 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge