Bahaya Masalah Keputihan Yang Sering Di Anggap Perkara Biasa Oleh Ramai Wanita

By | July 9, 2016

Masalah keputihan? Memang merimaskan. Setiap wanita sebenarnya mengalami apa yang dipanggil keputihan. Normal. Tapi ia jadi tak normal apabila keputihan ini mengganggu kehidupan seorang wanita, sehingga boleh menjadi satu penyakit. Takmo intro lebih panjang ..

Adakah anda mengalami masalah berikut?

  • Kegatalan pada kemaluan?

  • Selalu keluar cecair berwarna putih dan kekuningan disertai dengan bau?

  • Ketidakselesaan apabila ‘bersama’ suami?

  • Terpaksa memakai panty-liner setiap hari?

JANGAN ANGGAP KEPUTIHAN SEBAGAI PERKARA REMEH

Ramai wanita menganggap keputihan itu adalah gejala yang normal dan akan sembuh dengan sendirinya. Anda silap! Keputihan adalah lebih jauh daripada itu…

Tahukah anda bahawa keputihan terjadi disebabkan antara 2 sebab ini. Iaitu jangkitan bakteria seperti Bacteria Vaginosis ataupun kulat seperti Trichomoniasis dan Candida Albican.

 

Gambar Diatas Menunjukkan Contoh Faraj yang dijangkiti kulat 

*** Jika rawatan kulat ini tidak dirawat, maka kesannya akan menjadi bertambah teruk. Kulat ini mampu merebak keseluruh tubuh anda dan seterusnya jangkitan ini boleh menyerang organ-organ penting dalam badan anda. 

*** Jangkitan bakteria atau kulat ini juga mampu merebak ke pasangan kita.

Hasilnya organ seksual lelaki juga akan mengalami kegatalan, kemerahan, kesakitan dan juga kulit melecet.

Rajah diatas menunjukan bagaimana bakteria dan kulat merebak kedalam saluran faraj.

 

Vitamin Shaklee dapat membantu?

Apa kata yang dah cuba Supplemen Cadangan Untuk Wanita

 

 

1) Semenjak mama mengamalkan alfalfa, masalah keputihan mmg kurang. Ini kerana..terus terang mama cerita.. baba sangat2 memuji selepas mama mengamalkannya. Hubungan kami juga menjadi lebih mesra. Bila baba dah puji, mama seronoklah..heheeee. Mama terasa diri mama begitu bersih, lagi satu nak solat pun senang..tidak perlu risau!

2) Mama mengalami masalah sembelit dari sekolah lagi. Mama masih ingat, arwah opah Qaireen selalu cakap macam ni kalau mama dalam toilet “Dilla ko ni berak tahi batu ke?” tapi itulah kenyataannya. Bayangkan semenjak dari dulu mama “terseksa” setiap kali nak membuang. Kadang2 tu sampai berdarah! Seminggu tak lebih dari 3 kali membuang. Tapi sekarang Alahmdulillah seminggu 4 ke 6 kali membuang, dan yang paling penting tiada lagi darah yang keluar. 

3) Mama juga salah seorang yang mempunyai penyakit eczema. Mama mmg tidak boleh duduk di tempat2 yang kotor, ada rumput, berhabuk, berpasir dan banyak lagi. Malah cadar tilam mama pun, mama akan ganti setiap minggu. Tapi sekarang, Alhamdulillah..seronok sangat bila mama join SGM, sebab waktu SGM kami duduk di tikar yang dibentang atas rumput. Masalah bintik2 dan gatal2 mmg tiada.

____________________________________________________________

Benar! Alfalfa Shaklee sememangnya membantu!

Alfalfa tumbuhan 1001 fungsi, bukan untuk ibu yang menyusukan anak je tauu!! Antara fungsi alfalfa yang wajib anda tahu dan ingat :

  1. Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.
  2. Melegakan sakit sendi dan belakang.
  3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
  4. Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)
  5. Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
  6. Merawat arthitis
  7. Bagus untuk elergi dan ekzema
  8. Merawat athma
  9. Mencuci usus bagi membuang toksik
  10. mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkitam dalam buah pinggang
  11. Meneutralkan asid dalam badan
  12. Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).
  13. Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).
  14. Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).
  15. Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).
  16. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  17. Meningkatkan stamina seorang suami
  18. Melegakan sembelit (tapi kalau kurang minum air boleh jadi sembelit tau!)
  19. Membuang angin dalam badan
  20. Dan banyak lagi untuk disenaraikan…

Jadi, kepada ibu-ibu yang ingin memelihara aset anda tu, jangan lupa mengambil Supplemen Cadangan Khas Untuk Wanita.. ;-)…

Isteri Ketat, Suami Makin Rapat…  🙂

Fungsi kedua vitamin ini untuk kewanitaan kita :

Vitamin E

– Anti oksida, anti penuaan, menyokong dan mempercepatpembaikan pulihan otot serta baik untuk jantung, dan ada yang menggelarkannya sebagai sex vitamin!

Alfalfa Complex
– Baik untuk kesihatan dalaman wanita, berfungsi seperti Kacip Fatimah (sebagai Perapat), membantu melancarkan kitaran haid dan banyak lagi..

 


BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE? Untuk mengetahui harga produk shaklee, BOLEH KLIK DI SINI
PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA (SHAKLEE ID 887938)

011-3201 4534 (Sms/WhatsApp)

FatimahBtTony@gmail.com

Kedai Vitamin FatimahTony.Com (FB Page)

VivixShaklee.ByFatimah (IG)

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN: KLIK DI SINI

BOLEH TERUS DAFTAR AHLI MENGIKUT LANGKAH-LANGKAH DI SINI

ASK ME HOW OR SIGN UP HERE. (then click join now)

 

“INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN? BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..

MODAL SERENDAH RM 79.50 (SM) / RM90.10 (SS). BACA SINI UNTUK KETAHUI BAGAIMANA DAPAT  --> FREE MEMBERSHIP

PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSKLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA”

(Visited 166 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge