Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Kecantikan adalah milik semua.. . pernah dengar kan ayat ni? Dulu ayat ni sangat sinonim dalam mana-mana iklan kecantikan dalam tv. tapi sekarang, macam kurang pula di gunakan.. heehee.. Kalau suami tengok muka bini lawa, jangan terkejut, kalau suami dulu buat tak kisah, tapi tiba-tiba menjadi sangat cemburu. hehee.

Mira Filzah AA

Wajah ayu Mira Filzah, menjadi kegilaan ramai jejaka bujang di luar sana. Untung dapat kulit yang gebu dan halus macam Mira ni kan? hehee..

Hakikatnya, mendapatkan kulit yang lembut adalah mudah, jika anda memastikan apa sahaja produk yang anda pilih, adalah yang sihat dan selamat untuk kulit. Kalau terpilih produk yang tinggi bahan kimia, memang bakal rosak lah kulit wajah.

Nak tahu, antara produk shaklee yang menjadi pilihan ramai wanita, lebih-lebih lagi bulan ramadhan ni, adalah ESP. ESP bukan sahaja baik untuk mereka yang ada masalah gastrik, baik untuk memberi tenaga yang berpanjangan, bahkan ia sangat baik untuk kecantikan kulit.

Dah kenal ESP Shaklee?

Energizing Soy Protein Shaklee

  • Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein yang berasaskan kacang soya.
  • Hakikatnya, pengasingan protein yang pertama ini dicipta oleh Dr Shaklee pada awal 70-an.
  • Di mana, kini banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr Shaklee telah lama mengetahui protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul
  • Energizing Soy Protein ini diiktiraf di seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan.
  • Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi “non GMO” (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.
  • Tambahan pula, setiap 850 g (satu canister Energizing Soy Protein) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
  • Energizing Soy Protein dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.
  • Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
  • Ia sangat sesuai untuk semua peringkat umur – tua dan muda
  • Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan  ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.
  • Satu hidangan Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.
  • Tahukah Anda?

    • Indeks glisemik menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula dalam darah.

  • Karbohidrat yang memecah dengan cepat mempunyai indeks glisemik (G.I) yang tertinggi manakala karbohidrat dengan G.I yang rendah pula memecahkan gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan anda.
  • Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang
  • Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol
  • Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan.
  • Energizing Soy Protein dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavones genistein dan daidzein yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.
  • Kepentingan Protein Untuk Tubuh Anda

    • Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia.
    • Ia juga merangsang fungsi psikologi
    • Maka, setiap organ kita memerlukan protein
    • Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan ototperubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian

    Khasiat ESP Shaklee

    • Awet muda – Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda
    • Baik untuk hormon, kerana kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita
    • Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung
    • Baik untuk prostat, genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser.
    • Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser.
    • Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopous dan pembesaran prostat
    • Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaanmengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut
    • Pembekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan
    • Memperbaiki pigmentasi, membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua
    • Membaiki memori, meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

    PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA (SHAKLEE ID 887938)

    011-3201 4534 (Sms/WhatsApp)

    FatimahBtTony@gmail.com

    Kedai Vitamin FatimahTony.Com (FB Page)

    VivixShaklee.ByFatimah (IG)

    ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN: KLIK DI SINI

    BOLEH TERUS DAFTAR AHLI MENGIKUT LANGKAH-LANGKAH DI SINI

    ASK ME HOW OR SIGN UP HERE. (then click join now)

     

    “INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN? BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..

    MODAL SERENDAH RM 79.50 (SM) / RM90.10 (SS). BACA SINI UNTUK KETAHUI BAGAIMANA DAPAT  --> FREE MEMBERSHIP

    PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSKLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA”

    (Visited 340 times, 1 visits today)
    ESP: Rahsia Kecantikan Kulit Dan Awet Muda Bagi Wanita Awal 30-an
    Tagged on:         

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    CommentLuv badge

    Click To Folllow My Blog

    Get the latest posts delivered to your mailbox: