5 Rahsia Miss V Wangi Dan Menghilangkan Bau Hamis Yang Tidak Enak

By | May 26, 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua ..

Setiap wanita sangat mementingkan kecantikan luaran, tetapi sangat jarang yang mengambil berat tentang kecantikan dalaman. Sedar tak anda, bila miss V anda berbau, ia secara tidak langsung boleh mengakibatkan kemesraan dengan pasangan anda semakin berkurang. Ye lah kan, siapa lah nak duduk rapat dengan orang yang ada mengeluar bau hamis macam bangkai ikan. hehee..

Jangan terkejut, kalau tiba-tiba suami menolak bila di goda untuk bersama. Biarlah anda berpakaian seksi sekalipun, selagi miss V berbau, ia boleh sahaja membuatkan suami hilang selera.

Kalau malam pertama, semuanya cantik dan menarik. Bilik berbau harum, badan pun wangi semerbak. Tapi, bila dah beranak pinak, mula dah kurang menjaga aset masing-masing.

Ada juga yang tidak kisah bila berat badan bertambah, naik macam anak gajah. Ada yang jaga luaran cantik sangat, tapi kurang mengambil berat tentang kecantikan dalaman. Jangan hairan, kalau miss V becak, berlendir tapi ada juga si isteri buat tak kisah je. 

Saya ada terbaca perkongsian salah seorang rakan FB saya, dia ni seorang tukang urut untuk wanita bersalin. Jadi, banyak juga yang beliau kongsikan tentang permasalahan wanita yang wanita sendiri kurang beri perhatian. 

Antara topik yang menarik perhatian saya, yang beliau kongsikan adalah, di mana seorang suami ni menghubungi beliau, bagaimana cara nak mengatasi masalah miss V berbau. Menurut suami ni, si isteri macam tak sedar yang miss V dia berbau. Suami nak berterus terang, risau si isteri malu. Jadi, beliau inginlah memberi sesuatu hadiah yang berupa rawatan untuk menghilangkan bau miss V si isteri, tanpa si isteri sedari. Bertuah kan, kalau dapat suami yang nak membantu. Tapi, mungkin satu dalam seribu lah kot kan. hehee..

Sebelum saya berkongsi 5 Rahsia agar Miss V kembali wangi, jom kenal pasti terlebih dahulu, punca miss V boleh berbau tengik macam bangkai ikan. 🙂

1. Mencuci menggunakan feminine wash setiap hari, boleh membuatkan pH bahagian vagina menjadi tidak seimbang. Bila pH tidak seimbang, ia boleh mengundang kepada bau yang hamis.

2. Memakai pakaian dalam sintetik yang ketat kerana ia menyebabkan kulit berpeluh, tiada peredaran udara pada kulit dan akhirnya menggalakkan kuman membiak.

3. Menggunakan feminine wash yang mempunyai bahan kimia

4. Penggunaan alat pencegahan kehamilan

5. Diet & pemakanan yang boleh mengeluarkan bau

6. Mencuci alat intim dengan sabun atau gel mandian yang tidak sesuai untuk keintiman

7. Menyembur minyak wangi pada bahagian faraj, boleh menimbulkan jangkitan, sekaligus boleh menghasilkan bau yang kurang enak

8. Semasa haid, tuala wanita yang digunakan, jarang ditukar pada selang 5 jam. Kebiasaanya, menunggu sehingga pad penuh ataupun menunggu sehingga waktu mandi.

9. Masalah keputihan yang diakibatkan oleh jangkitan kulat dan bakteria

10. Mempunyai pasangan seks yang kerap bertukar atau rambang, boleh menyebabkan jangkitan pada alat sulit akibat kuman dan bakteria.

Wah… banyak juga kan, punca-punca yang boleh mengundang kepada miss V berbau ni yer.. Tapi, lain orang, lain puncanya ye, tak? hehe..

Jom kita lihat pula 5 Rahsia Miss V Kembali Wangi. Bila dah wangi, sudah pasti suami asyik nak melekat. hehe..

1. Daun Kemangi

Daun kemangi ini ditumbuk kemudian di perah untuk di ambil airnya. Minumlah air daun kemangi setiap hari sampai mendapat hasil yang positif. Setelah mendapat hasil yang positif, boleh terus amalkan dengan meminumnya setiap 2 minggu sekali.

2. Daun Sirih

Daun sirih merupakan antiseptik herbal yang mampu membasmi kuman penyebab bau menyengat pada vagina. Rebuslah 5-10 helai daun sirih dalam 350 cc air lalu, biarkan hingga menjadi setengah. Kemudian bilaslah vagina dengan air rebusan daun sirih yang sudah sejuk setiap pagi dan sebelum tidur. Lakukan 3 kali seminggu untuk mendapatkan vagina yang wangi dan ketat.

3. Daun Pandan

Daun pandan ditumbuk, kemudian di perah untuk mengambil airnya. Campurkan sedikit garam dan 1 senduk teh madu. Minumlah air daun panda setiap hari sebelum tidur selama 2 minggu.

4. Daun Lidah Buaya

Penggunaan lidah buaya untuk mengharumkan vagina. Tidak boleh di bilas ke organ vagina secara langsung, kerana ia dapat mengeringkan vagina Tumbuk lidah buaya yang sudah dicuci bersih hingga halus. Tambahkan sedikit madu agar lebih sedap di minum. Amalkan minum air lidah buaya setiap hari selama 2 minggu sebelum tidur malam. Setelah mendapat perubahan positif, minumlah air lidah buaya selama 2 minggu sekali.

5. Mengamalkan vitamin Shaklee yang sesuai untuk membantu mengatasi masalah dalaman wanita.

Gabungan 3 jenis vitamin ini, bukan sahaja membantu menghilangkan bau miss V, ia juga turut membantu mengetatkan semula keintiman wanita. Bagi wanita yang ada masalah keputihan, period yang tidak teratur atau pun ada masalah period pain, pun boleh turut mengamalkannya.

Testimoni Miss V Bermasalah


PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA (SHAKLEE ID 887938)

011-3201 4534 (Sms/WhatsApp)

FatimahBtTony@gmail.com

Kedai Vitamin FatimahTony.Com (FB Page)

VivixShaklee.ByFatimah (IG)

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN: KLIK DI SINI

BOLEH TERUS DAFTAR AHLI MENGIKUT LANGKAH-LANGKAH DI SINI

ASK ME HOW OR SIGN UP HERE. (then click join now)

 

“INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN? BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..

MODAL SERENDAH RM 79.50 (SM) / RM90.10 (SS). BACA SINI UNTUK KETAHUI BAGAIMANA DAPAT  --> FREE MEMBERSHIP

PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSKLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA”

(Visited 4,216 times, 9 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge