Green Vitamin House Artikel Terkini

0

Makanan Paling Sesuai Agar Ibu Berpantang Lebih Cergas Dan Cepat Sembuh

  Setiap ibu yang baru bersalin, pasti mengimpikan momen berpantang yang seronok dan cepat sembuh. Lebih-lebih lagi bila melihat wajah si kecil yang baru sahaja lahir. Rasa eksited yang ingin sahaja badan rasa lebih kuat untuk mengendong, terutamanya semasa si kecil kerap menangis.   Terdapat beberapa jenis makanan yang sangat...

0

7 Panduan Sihat Bagi Pesakit Darah Tinggi

Assalamualaikum semua, Tahu kan, kalau bacaan tekanan darah anda berada pada 140 / 90 mm Hg, ia menunjukkan tekanan darah anda berada di paras yang tinggi. Terdapat beberapa faktor yang merisikokan anda untuk menghidap penyakit darah tinggi, antaranya : Sejarah keluarga / Genetik Kegemukan / Obesiti Tekanan Pengambilan garam sehari...

0

3 Panduan Mudah Bantu Hilangkan Lemak Selepas Bersalin

Assalamualaikum ibu-ibu, Bagi yang dah bersalin dan masih menyusu bayi, dan mempunyai masalah lemak kerana mengandung sebelum ini, yang agak sukar untuk di hilangkan, pasti mengundang keresahan. Betul tak? Lebih-lebih lagi, jika lemak itu membuatkan pinggang kerengga anda sudah hilang bentuknya. Dulu berat tak sampai 50 Kg. Tapi sekarang, berat...

0

10 Panduan Agar Rambut Sihat Dan Tidak Bercabang

Setiap wanita, sangat sayangkan rambut. Tidak kira, wanita yang bertudung atau pun tidak, risiko untuk mengalami kerosakan rambut tetap ada. Sebab itu, tidak hairanlah begitu banyak jenis syampu yang  di reka khas untuk mereka yang bertudung sekarang. Namun begitu, penggunaan syampu sahaja tidak mencukupi, jika tidak kena pada cara penjagaan....

0

PROMOSI OGOS 2018

Assalamualaikum semua, Masih sempat lagi kan, kalau saya kongsikan dengan anda semua, tentang promosi yang Shaklee tawarkan untuk bulan ogos ni. Banyak tawaran menarik tau. 🙂   #1 : PROMOSI VIVIX     Untuk bulan ini, Shaklee menawarkan promosi beli 6 percuma 1 & beli 2 botol dapat less 5%....

0

Kelebihan Membeli Vitamin Shaklee Melalui Pengedar Sah Shaklee

Bagaimana nak tahu, orang yang jual produk shaklee tu, merupakan pengedar shaklee yang sah? Mudah je. Semasa nak beli tu, terus tanya samada orang yang menjual tu pengedar sah atau tak. Kalau dia kata ya, terus tanya no ID atau no keahlian shaklee beliau. Macam saya, no ID saya ialah...

Click To Folllow My Blog

Get the latest posts delivered to your mailbox: