Kami Adalah Pengedar Shaklee Terbaik Sarawak. Hubungi Kami Sekarang Untuk Mengetahui Vitamin Yang Sesuai Untuk Anda Dan Seisi Keluarga.
  • Kekurangan Kalsium Meninggikan Risiko Komplikasi Semasa Bersalin ..

    pregnant-woman-drinking-milk

    Assalamualaikum dan salam sejahtera semua … Berapa ramai wanita hamil yang mengalami alahan atau sukar untuk ambil susu semasa mengandung? Adakah anda antara mereka yang mengalami masalah tak boleh nak telan susu semasa hamil? Hari ni, saya nak kongsikan mengenai keperluan kalsium dan perkaitannya dengan ibu hamil.. tahulah kan, masa

    [Read More...]
  • Rahsia Kecantikan & Keremajaan Kulit Dengan Vitamin Semulajadi

    Diet. Dieting concept. Healthy Food. Beautiful Young Woman choosing between Fruits and Sweets. Weight Loss

    Assalamualaikum dan salam sejahtera semua …, Vitamin Kulit Cantik – Rahsia Lebih Gebu, Licin & Cerah “Kak…Kalau nak kulit cantik nak makan apa ek? Ada tak vitamin kulit cantik?” Nah, itu lah soalan yang selalu saya terima. Mungkin kerana melihatkan kulit saya yang licin, gebu dan lagi tidak bertompok-tompok bekas

    [Read More...]
  • Dah Lama Makan Vitamin, Tapi Sampai Sekarang Belum Nampak Hasil …

    woman-taking-vitamin

    Assalamualaikum dan salam sejahtera semua …., Saya pasti, jika anda seorang yang gemar mengambil vitamin yang ada di jual di farmasi, sudah pasti anda sedar, berapa lama baru ia mula menunjukkan kesan. Ada yang memberi kesan yang cepat, tetapi tidak kurang juga yang langsung tak memberi kesan. Namun, sedarkah anda.

    [Read More...]
  • Cara Mudah Membuat Sendiri Nursing Cover

    Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Bagi ibu yang masih bf baby ni, mesti mudah nak rasa kekok, kalau menyusu baby di tempat awam. Lebih-lebih lagi, kalau tempat tu, jumlah lelaki lebih ramai dari perempuan. Saya mula kenal dengan nursing cover ni, masa bf anak kedua. Sebab anak pertama dulu, nenek

    [Read More...]
  • B Complex: B For Beauty

    B-Complex Shaklee juga dikenali sebagai Vitamin For Beauty.. (^_^) Tahu tak anda, pengambilan vitamin B setiap hari, dapat membantu agar kulit anda kekal sihat dan berseri.  Bukan itu sahaja, pengambilan vitamin B ini di katakan, dapat mengurangkan masalah jerawat yang timbul. Sebab, jerawat mudah timbul pada kulit wajah, akibat kekurangan

    [Read More...]
  • 10 Tips Tangani Stress Dalam Masa 1 Minit

    Assalamualaikum, Siapa yang tidak pernah stress kat dunia ni? hehee.. Tahu tak anda, stress ni bukan sahaja orang dewasa je tau, tapi baby pun pandai stress. Tetapi, bagaimana masing-masing menangani masalah stress ni, adalah berbeza. 🙂 Bagi yang sedang stress tu, saya ingin mengesyorkan kepada anda 10B untuk membantu menangani

    [Read More...]
  • Carotomax Membantu Untuk Masalah Penglihatan Dan Anti-Kanser

    CarotoMax Shaklee Perbezaan CarotoMax Shaklee Pengambilan purata karotenoid lutein, likopena dan beta karotena adalah hanya 8 mg. CarotoMax membekalkan lebih 13 mg (21,500IU) karotenoid berfaedah ini. Carotomax baru ini mengandungi 6 variety karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidan seperti rumpai laut, tomato, biji anggur,

    [Read More...]
  • 9 Teknik Semulajadi Untuk Membetulkan Kedudukan Bayi Songsang Dalam Kandungan

    Assalamualaikum dan salam sejahtera semua .., Mengandung adalah satu detik yang sangat indah bagi semua ibu. Namun, detik indah ini boleh berubah menjadi detik yang panik dan merisaukan, jika doktor memaklumkan bahawa kedudukan bayi sedang berada di dalam keadaan songsang. Lebih-lebih lagi kalau kehamilan tu dah mencecah 36 minggu. Di

    [Read More...]
  • Bukan Sahaja Susu Semakin Bertambah, Tapi Kulit Pun Semakin Licin

    Assalamualaikum dan salam sejahtera semua .. Testimoni adalah perkongsian customers kami yang berpuas hati. Lagi perkongsian kulit cantik selepas mengamalkan vitamin Shaklee. Ibu ini mengambil vitamin Shaklee untuk ibu menyusu, namun mendapat faedah tambahan pula. Salam…   Semalam saya pergi hantar vitamin ibu menyusu pada customer saya Aza di Maybank Taman Molek..dia

    [Read More...]
  • 5 Rahsia Miss V Wangi Dan Menghilangkan Bau Hamis Yang Tidak Enak

    Assalamualaikum dan salam sejahtera semua .. Setiap wanita sangat mementingkan kecantikan luaran, tetapi sangat jarang yang mengambil berat tentang kecantikan dalaman. Sedar tak anda, bila miss V anda berbau, ia secara tidak langsung boleh mengakibatkan kemesraan dengan pasangan anda semakin berkurang. Ye lah kan, siapa lah nak duduk rapat dengan

    [Read More...]
Click To Folllow My Blog

Get the latest posts delivered to your mailbox: